640-911 dumps JN0-102 dumps Juniper Real Exam Questions - 100% Free VCE Files 70-487 dumps 352-001 dumps Microsoft 070-410 dumps On Our Store 210-060 dumps 70-412 dumps 700-501 dumps What is Microsoft's 70-417 dumps?

Over Hoogsteder 3.0

Marketingcommunicatiebureau
Hoogsteder 3.0 is een familiebedrijf dat is opgericht in 1953 in Eindhoven. We hebben langdurige klantenrelaties (meer dan 15 jaar is geen uitzondering) en worden door klanten beoordeeld als een betrokken partner met een hoog serviceniveau.

De aanpak van Hoogsteder 3.0 kenmerkt zich door een ondernemende visie en proactieve houding wat tot uiting komt in een pragmatische en communicatiebrede benadering van commerciële en marketing communicatievraagstukken.

Kernteam met flexibele schil
We beschikken over een vast kernteam van allround marketing communicatiespecialisten. Dit kernteam omringt zich, afhankelijk van de specifieke problematiek, met gespecialiseerde externe partners, zodat altijd de meest ervaren specialisten worden ingezet. Een vast contactpersoon voert de regie over het project zodat de kennis van de klant gewaarborgd is.

Focus
De afgelopen jaren heeft Hoogsteder 3.0 veel ervaring opgedaan in een drietal markten:
Food(service)
Zorg & Farma
Techniek

Aangezien we binnen deze markten voor opdrachtgevers in de totale bedrijfskolom hebben gewerkt, overzien we het totale commerciële speelveld en vanuit die rol zijn we sterk in het initiëren van commerciële samenwerkingsverbanden. Door langdurige relaties met onze opdrachtgevers heeft Hoogsteder 3.0 ruime ervaring in het managen van grote, omvangrijke communicatietrajecten zoals fusieprocessen en naamwijzigingscampagnes voor o.a. Deli XL en Sodexo. Hierbij hebben we regelmatig een regisseursfunctie vervuld m.b.t. de aansturing en samenwerking met meerdere marketingcommunicatiebureaus.

Communicatie visie en specialismen
Aan de basis van onze communicatie-adviezen staat het kernconcept waarin de merkbelofte en merkwaarden centraal staan. Afhankelijk van de klantvraag ontwikkelen wij vanuit het kernconcept vervolgcampagnes, waarbij wij veel kennis en ervaring hebben op het gebied van:
• Positionering & corporate identity
• Loyaliteitscampagnes (w.o. relatiemagazines)
• Contactstrategie & leadgeneratie
• Beurzen & events

De enige limiet aan realisatie van de toekomst is ons twijfelen van vandaag.

ons team